هميشه روي مد باشيد !

انتشار اطلاعات عمومي

هميشه روي مد باشيد !

۱ بازديد ۰ نظر

خيلي از خانم ها و به ويژه آنهايي كه به مد و پيروي از آن وفاداري زيادي دارند، هميشه به دنبال يافتن جديدترين مدل مانتو، شلوار زنانه، كفش و... هستند.
 
 
براي اين دسته از افراد پيگيري جديدترين مدل هاي روز، يك لذت بزرگ است و شايد اين كار نيمي از وقت آنها را در طول روز بگيرد.
 
 
اين افراد بيشتر به دنبالمدل مانتو شخصيت هاي مشهور ، برند و مدل كيف، كفش و هر پوشيدني ديگري هستند كه سلبريتي ها و افراد خوشنام به تن مي كنند.
 
اما اين يك حقيقت است كه هر چه مد روز باشد براي هر شخصي مناسب نيست. ممكن است يك مدل مانتو با اندام و يا فرم بدن ما تناسب نداشته باشد و يا حتي رنگي در مد سال است با رنگ چهره ما نخواند. در اين مواقع چه كنيم تا همچنان روي مد باشيم؟ در ادامه با ما همراه باشيد تا در اين مورد بيشتر بدانيد.

لباس متناسب با اندام خود انتخاب كنيد

به گفته كارشناسان مد، هر اندازه هم كه طرفدار مد و پيروي از آن باشيم، بايد به اين موضوع توجه داشته باشيم كه آيا مدلي كه مد روز است با اندام ما تناسب دارد؟ توصيه كارشناسان اين است كه اگر مد روز متناسب شما و اندامتان نيست از انتخاب آن چشم پوشي كنيد؛ اما اگر به انتخاب آن اصرار داريد، بهتر است با اصلاح برخي از بخش هاي لباس، مانتور يا شلوار، تغييراتي در لباس ايجاد كنيد كه با شما هعمخواني داشته باشد. به عنوان مثال اگر مانتوي بلندي مد شده است كه قسمت بالا تنه ان بلندتر از بخش پاييني (دامن) مانتو است و از قضا فرم اندام شما به صورتي است كه بالاتنه بلندتري داريد، مي توانيد با ترفندهاي خياطي يا رنگ آميزي مشكل خود را حل كنيد. به عنوان مثال رنگ قسمت پاييني مانتو را روشن و رنگ قسمت بالا را تيره تر انتخاب كنيد تا اندام شما را متوازن تر نشان دهد.

لباس متناسب با سن و ويژگي هاي شخصيتي خود انتخاب كنيد

گاه پيش مي آيد كه رنگ يا مدلي ترند روز مي شود كه با ويژگي هاي سني و شخصيتي ما همخواني ندارد. توصيه اكيد كارشناسان اين است كه از انتخاب هر لباسي كه متناسب با ويژگي هاي سني و شخصيتي ما نيست خودداري كنيم. به عنوان مثال يك شلوار زاب دار (پاره) هرگز با خانومي با تيپ رسمي هخواني ندارد.

از درجه بندي هاي مختلف رنگ ها استفاده كنيد

براي خيلي از ما اتفاق افتاده است كه رنگ مد سال با رنگ پوست و چهره ما همخواني نداشته باشد. برخي از ما به دليل قانون پيروي بي چون و چرا از مد، براي خريد لباس زنانه با رنگ سال اقدام مي كنيم؛ اما راه بهتري هم وجود دارد. مي توانيم از درجه بندي هاي مختلف رنگي استفاده كنيم. به عنوان مثال اگر رنگ سبز تيره با چهره ما همخواني ندارد، مي توانيم از سبز روشن يا تركيبي از رنگ سبز تيره با رنگي كه با چهره ما همخواني دارد استفاده كنيم.

براي مد بيش از اندازه پول ندهيم

از آنجا كه مدل و رنگ ها به سرعت تغيير مي كنند، پيشنهاد مي دهيم كه بابت لباس هايي كه مد شده اند، بيش از اندازه پول خرج نكنيد. زيرا ممكن است مدل يا رنگي كه امسال مد روز است و مبلغ هنگفتي بابت خريد آن پرداخته ايد، فقط امسال قابل استفاده باشد. در هر حال شما مي توانيد با انواع مدل مانتو آشنا شويد و پس از بررسي دقيق آن مانتويي كه متناسب اندام شماست انتخاب كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.