ست كيف و كفش

انتشار اطلاعات عمومي

ست كيف و كفش

۱ بازديد ۰ نظر

۱- سِت كيف و كفش هم‌رنگ

ست كيف و كفش

يكي از كلاسيك‌ترين ست كيف و كفش آن است كه هر دو را در يك طيف رنگي يا كاملا يك‌دست و هم‌رنگ انتخاب كنيد. براي مثال بسياري از آقايان مي‌توانند در محيط كاري رسمي يك كيف چرم مشكي را به همراه كفش چرم مشكي مردانه سِت كنند. اين استايل كلاسيك هرگز از دنياي مد و فشن خارج نخواهد شد و همچنان در گروه استايل‌هاي پرطرفدار و محبوب خواهد بود.

با اين حال خانم‌ها مي‌توانند با توجه به استايل خود، ست كيف و كفش هم‌رنگ خود را انتخاب كنند. براي مثال اگر به استايل مجلسي يا رسمي علاقه داريد، مي‌‌توانيد يك كفش پاشنه بلند چرم قهوه‌اي را با يك كيف چرم قهوه‌اي سِت كنيد. همچنين در صورتي كه به استايل كژوال يا غيررسمي علاقه داريد، مي‌توانيد يك كفش تخت زنانه مشكي يا سرمه‌اي با يك خريد كيف دوشي زنانه مشكي يا سرمه‌اي سِت كنيد.

 

۲- ست كيف و كفش سفيد و مشكي

سفيد و مشكي رنگ‌هاي كلاسيكي هستند كه هرگز محبوبيت خود را از دست نخواهند داد. معمولا اين رنگ‌ها در استايل رسمي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. با اين حال توصيه مي‌كنيم به منظور زيباتر شدن استايل‌تان تمام لباس‌هايتان مشكي باشند و تنها از دو آيتم سفيد استفاده كنيد يا بالعكس تمام لباس‌هايتان سفيد باشد و تنها از دو آيتم مشكي استفاده كنيد.

براي مثال خانم‌ها مي‌توانند لباس‌هاي يك‌دست مشكي به تن كنند و شال و كفش سفيد به پا كنند يا لباس‌هاي يك‌دست سفيد بپوشند و از كفش و كمربند مشكي يا اكسسوري‌هاي مشكي استفاده كنند. البته آقايان هم مي‌توانند كفش سفيد به پا كنند، اما توصيه مي‌كنيم از كفش ورزشي سفيد مردانه بهره‌مند شويد.

۳- ست كفش كتاني و كيف كمري

ست كيف و كفش كمري

كيف كمري يكي از ترندهاي پرطرفدار و متفاوت امسال است و خانم‌ها و آقايان جواني كه به استايل كژوال يا غيررسمي و اسپرت علاقه دارند، مي‌توانند با كمك ست كفش كتاني و كيف كمري، استايل خود را متفاوت و چشمگير كنند.

يكي از كفش‌هايي كه اين دو سال اخير فروش فوق‌العاده‌اي در بازار داشت، كفش كتاني بزرگ يا به اصلاح Ugly Sneakers است. اين مدل كفش كتاني، با ديگر كفش‌هاي ورزشي و اسپرت تفاوت قابل توجهي دارد. در طراحي اين مدل كفش‌ها از نگين، پولك و رنگ‌هاي فسفري استفاده شده است. البته دختران جوان بيشتر به اين مدل كتاني توجه نشان دادند. اگر به اين مدل كفش كتاني علاقه داريد، مي‌توانيد آن را با كيف كمري فسفري يا هوگرامي ست كنيد.

خريد جديدترين كفش‌هاي زنانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.